Time to Name Our Synagogue

בס"ד שבת בראשית

שם לבית הכנסת

אנו קרובים לסיום הבניה והגיע הזמן להחליט על שם לבית הכנסת.

במהלך החודשים האחרונים הוצעו ע"י המתפללים מס' שמות. באסיפת פורום ועדת הבניה דנו וצמצמנו את מספר ההצעות. בשיחות עם המתפללים הוצעו שתי גישות : האחת – שם כוללני שתוזכר בו המילה "אחים" או "בנים", ואילו השניה, שהיתה מועדפת ע"י חלק נכבד מהפורום, גורסת שיש לבחור שם פשוט וישיר – שם שבו יוזכרו שמות שני האחים במפורש (כפי שעד עתה נקראנו "בית בנימין").

להלן ההצעות אותן ברצונינו להביא בפניכם לשם החלטה משותפת על השם שיבחר (כמובן שבתחתית השם תופיע שורת ניסוח – ע"ש האחים אלוף משנה דרור וכו'):

1. אחוות אחים
2. אהבת אחים
3. תפארת בנים
4. בית דרור ושי
5. אחי ורעי
6. בית דורשי

הנכם מתבקשים לבחור שם ולשלוח אותו לכתובת הדואר האלקטרוני של אתר האינטרנט של בית הכנסת עד ה-15 בנובמבר. כתובת האתר היא: bbshul@gmail.com.

זכות ההצבעה מוקנית, על-פי תקנות העמותה, לחברי העמותה בלבד. לצורך זה חבר עמותה יחשב מי שהסדיר את תשלומיו לבניית בית הכנסת עד למועד ההצבעה. זכות ההצבעה מוענקת לכל אחד מבני הזוג בנפרד. בשולחכם את הצבעתכם באימייל אנא הקפידו לציין את שמכם בצד הצבעתכם, לדוגמא:

אחשורוש אחמדיניג'ד - אהבת אחים.
ושתי אחמדיניג'ד - אחי ורעי.

כתום מועד ההצבעה יוצגו שתי ההצעות המובילות בפני בת שבע ואורי, הוריהם של דרור הי"ד ושי ז"ל, והם שיקבעו מבין שתיהן את שמו של בית הכנסת.

לצפיה בתוצאות ההצבעה נכון לרגע זה הקש כאן.

חיים וייס